Wednesday, April 23, 2008

شترنامه





این شترها با این ترتیب افسانه ای تقدیم به شما





5 comments:

afra said...

yasi, shotoraat foloqaade'an!!! to ham xodaayi! motoxassesin, man chon xaaharesham inqadr in tarhaa be nazaram qashang miyaan yaa vaaqe'an inqadr xuban?!

یاسمن said...

خواهر منو خرسند می کنی
من که نتونسته بودم ولی بالاخره شترها تو رو به صدا آوردن

منتظر نظر متخصصین خواهیم موند..هر چند که من دیگه فکر می کنم این جا مخروبه شده و کمتر کسی گذارش به اینجا می خوره

Unknown said...

اى واى… اينا که خيلى شترن!
اصلن خود شترن!

Anonymous said...

yasi,yani khoshgelan in shotoraa...
yade shotoraye qeshm oftadam,yadete che hamoomi mikardan?

آق بهمن said...

البته که من با هیچ معیاری متخصص نیستم
حتی با بیشتر معیارها یه مخاطب نقاشی هم نیستن
ولی به نظر من هم فوق العاده ان
اون قدر فوق العاده که راستش اولش شک کردم خودتون کشیده باشی شون