Thursday, November 11, 2010

موشکلی نیییییس

قیر ، قیف ، ابزار ، میز ، موشکلی نییییییییییییییییییییس
برنامه ریزی ، راه اندازی کارگاه ، چه عجله ای یه؟
صبر داشته باش ... آها ، شرمنده ها ، یادم رفت بگم این جا مغازه ها 12 تا 4 تعطیله ، حالا شوما عصر بیا ..طوری نیس
چوب داریم ولی حالش نیس الان ببریم .چرا نمی رین از یه جای دیگه بگیرین؟ چوب همه جا هس
من تعجب می کنم یاسی ! توچطور از راه دور میز سفارش می دی ؟ اصلا حتی راستش از دستت عصبانی شدم . گفتم این یاسی چی فکر کرده؟ ! چی؟
داستان خوانی ؟ خب این که همیشه این جا بوده ! چه ایده ای یه که می دی ؟ مسئله این اه که چطور باید اجراش کرد ؟ اگه راهی داری بیا وسط وگرنه چطور چنین حرفی می زنی ؟
برنامه..قانون..برنامه ، قانون
کمد ها و فرش ها از راه می رسن ... راه نفس باز می شه . شکر
الو؟ خانوم؟شما کجایی؟
توی راه فرودگاه
می خواستم بگم ابزار رسید بم . بگم کجا بفرستن؟
بفرستین روی سر من لطفا

1 comment:

پویا said...

:)) رو سرت جا شدن حالا؟
سر منم اگه لازمه تقدیم کنم
با عقش تقدیم میکنم