Wednesday, September 19, 2007


11 comments:

یاسمن said...

عکاس:سپیده
من توی عکسم

afra said...

man to ro peydaa kardam!

...... said...

من هم پیدات کردم. اینها چندمهان؟برای چی بوده این سرود خوندن ؟شروع سال تحصیلی؟

Anonymous said...

اولش هول شدم
پیدات نمی تونستم بکنم
گفتم یعنی من چیم کمتره از افرا و قاس
پیدات کردم
خنگی که شاخ و دم نداره
عکسو بزرگ نکرده بودم اولش
!!!

Unknown said...

man ham peidat kardam
khoshhalam khoobi yasi, delam raft ba in aks
khosh bashi rafigh

Unknown said...

man keh 13 saal pish peidaat karde boodam, vali haalaa dobaare peidaat kardam!
merci ke hasty va mishe peydaat kard gaahi!

یاسمن said...

چه خوب که منو پیدا کردین.یه چیزی هم بفرستین که منم شما رو توش پیدا کنم

به نیکی:عکس مربوط به چند ماه پیش اه.زمانی که هنوز دوربین داشتم

به دخترک:این ها همه ان.هر رنگ مقنعه ای یه سالی یه

Safa said...

سلام
چه خوب که دوباره اومدی
چی دارین می خونین؟
موزیکش از کیه؟

Mim Noon said...

چه خوبه این عکس! حتی منم پیدات کردم یاسی

Safa said...

میم نون یعنی معصومه ناصری؟
معصومه ناصری رادیو زمانه؟

یاسمن said...

سرودهای مدرسه
برات گذاشته ام