Wednesday, January 25, 2006

چی درس بدهم؟

سوال بسیار مهم این دو سال ام این بوده هنوز هم

می دونم که می خواهم چیزی رو آموزش بدهم.اما چه چیزی رو؟وضعیت آموزشی مون خوب نیست.این که گفتن نداره.اما در واقع می خواهم بگم که خیلی بده...مثالی که می زنم شاید تا حدودی گویا باشه

سال گذشته سرزده وارد مدرسه فرزانگان شدم.خودم رو معرفی کردم .توضیح دادم که تجربه آموزشی بسیار کمی _در حدود صفر
دارم ولی مایلم که به بچه های این مدرسه چیزی آموزش بدهم.از من پرسیدند.چه خوانده ای؟ مکانیک.کجا؟شریف.
بسیار عالی!حالا چی دوست داری درس بدی؟ریاضی؟فیزیک؟...چی؟
نه..خیلی ممنونم.من ترجیح می دم حرفه و فن رو تجربه کنم.
چرا حرفه؟(مثل این که به کسی بگیم ای بابا دم در که بده بشینین (

اینچنین بود و هست.
من_یا هر کس دیگه ای.نمی دونم_ می تو نیم هر چی که دوست داریم در این به اصطلاح بهترین مدرسه شهر تهران تجربه کنیم.

برای من غم انگیزه...
اما بعد از غم انگیز بودن سوال بر انگیزه.
چه بکنم؟ چی درس بدهم که چی بشه؟
بچه ها فوق ا لعاده اند.چه کار بکنم برای این نیکان روزگار؟

جواب اش برای من مبهم اه .فقط گاهی چیزی آرومم می کنه.می فهمم که بهتره در کنارشون باشم.اگه زمین خوردن کمکشون کنم که دوباره بلند بشن و خودشون و جمع و جور کنن...

5 comments:

الى said...

بنويس دوستم که مشترى پاش وايساده…

...... said...

ما هم داغ داغ خریداریم.لطفا فقط دو رو خشخاشی باشه

الى said...

Asi joon mishe fontesho dorosht koni?
ma dige pir shodim,hey baiad cheshemoono tang o goshaad konim tA bekhoonimesh!

یاسمن said...

مشکل ام این اه که هیچ چی حالیم نیست.با کارگذارم صحبت کنین لطفا

...... said...

کارکزار بیچاره است. دو شبه نخوابیده.چشمهاش الان شدن قد.... اگه امشب دو ساعت خوابید فردا به سفارش شما هم رسیدگی میکنه.