Sunday, January 29, 2006

دوم ها

دوم دبيرستانی ها سخت نفوذ ناپذير و بسيار جذاب اند
از چند روز قبل از روز زيبا سازی مدرسه اعلام اعتراض و خراب کاری کردند
بازيبا سازی مخالفت کردند

جلسه ترتيب داديم سه ساعت
می دونين مشکل چيه؟زيبای ما با زيبای شما فرق می کنه_
ـخوب...زيبای شما چيه؟
ـزيبای ما...اصلا اين بحث خيلی پيچيده است...به هر حال اين يک مساله شخصی است
ـاما خوب می دونين..اين توهين به ماست که مدرسه کسی رو مسوول زيبا سازی اعلام کنه و ما بشيم عوامل اجرايی اش
! ....
ـجل المخلوق!يعنی شما با وجود معلم مخالفين؟؟
....(ادامه داره)

3 comments:

...... said...

این بحث را کامل تر کن. حرف بچه ها اینقدر برام اشنا است که نمی تونم مطلق اشتباه بدونمش. (من یاد کارگاه علوم سال خودمون می افتم و این که روز یکی مونده به اخر مدیریت تصمیم گرفت کارت های دعوتی که ما طراحی کرده بودیم را نفرسته و یه چیز فرمالیته را بدون پرسیدن نظر ما بفرستن. فکر کنم خاطره عصبانیت من و ماجراهای بعدش را همه هم دوره ای های من یادشون باشه)شاید باید شرایط را خیلی جامعتر و کاملتر نگاه کنیم

آق بهمن said...

یاسی میتونی اون متن نشریه دوم ها درباره زیباسازی رو اسکن کنی بذاری اینجا. روشنگره

یاسمن said...

قصد دارم در ادامه همین کارو انجام بدم.