Tuesday, January 31, 2006

کاموا

اومدن!روز زیبا سازی

اومدن که ایده های پیشنهادی ما رو اجرا نکنن .
بهشون گفتم :مواد اولیه سهم کلاستون و بردارین و بشینین باهاش ایده بدین.

یه حلقه زدن روی زمین(۲۰ نفری) و شروع کردن به فکر کردن
اول ها و سوم ها هم با شور و شوق فراوون مشغول کار بودن و کارها لحظه به لحظه هیجان انگیز تر می شد
.
مراقبشون بودم .تحت فشار بودن که یه ایده متفاوت خیلی خوب بدن و نمی شد!دو ساعتی گذشت...گفتن ما اصلا این مواد به دردمون نمی خوره.کاموا احتیاج داریم!(تصور کنین که هر کلاسی یه آینه،مقداری یونولیت،چوب،صندوق میوه،شیشه و مهر و رنگ و کاغذ داشت)سفارش کاموا دادیم! با تمام وجود منتظر ظهور یه ژانگولر بودم و فعلا مدارا می کردم
...کم کم پراکنده شدن...بوی شکست به مشام می رسید.خودشون خیلی کلافه بودن.توی سطح مدرسه راه می رفتن و انگار که دستی دستی از بازی بایکوت شده بودن،بازی ای که معمولا توش حرف اول و می زدن...

یک ساعت که به این وضع گذشت،یکی شون اومد دنبالم.(صحنه رو اینطور مجسم کنید.داخلی.خارجی.نور .برف.من با سرعت از پله ها بالا و پایین می رم،اره می کنم،رنگ می کنم،و او دنبال من می دوه و با هم بحث می کنیم )
بهش نظرم و ابراز می کنم:به نظر من شما بسیار توانمند و بسیار بی لیاقت این
.خودم بهت زده ام!واقعا عصبانی نیستم.این حرف رو آگاهانه زده ام.می خواستم که حتما شدید باشه.اما زیاد تند نبود آیا؟

حرف مثل پتک می خوره توی سرش و عجیب اه...اثر می کنه؟ـشاید حق با تو باشه...باید فکر کنم...
می ره و بعد از یه مدت بر می گرده...حرف ها داره و چه حرف ها داره...
ادامه دارد

9 comments:

azadeh_khanoom said...

یاسی بقیه اش رو تعریف کن دیگه! من که می ام یه روز خونه تون همه شو با هم برام تعریف کنی!اینجوری من که دلم آب شد!

...... said...

اگه طولش بدی شاید حتی من هم پاشدم اومدم خونتون ها!بحنب دخترک

الى said...

ياسى جون اگه صلاح ميدونى تو قسمت کامنت ها چگونگيش رو تغيير بده به حالتى که همه بتونن نظر بذارن و مجبور نشن وبلاگ بزنن ،من خودم تاز ه درستش کردم!

Anonymous said...

به دستور الی بزرگ سیستم کاممنت دونی توسط این کارگزار در این لحظه تغییر یافت

الى said...

بيخود نيست من شيفته اين کارگزارما!

Anonymous said...

از زحمات تمام دوستان و عزیزان جهت بهینه سازی و رفع موانع در این وبلاگ عضیم الشان، نهایت سپاس و قدردانی را دارم. حال ما بدویان بدون وبلاگ و امکانات هم می توانیم نظرات حقیرو حسزده مان را بنویسیم

Anonymous said...

عاليه! خيلي عاليه! دوست داشتم چند بار ديگه همشو بخونم و اونايي رو كه ننوشتي خودم تصور كنم! گمانم سخته واست زياد نوشتن! به هر حال خيلي خوشحال شدم ديدم اينجا رو!

یاسمن said...

ماهان.نوشتن برام سخت اه.خیلی سخت.هر پست ای که می نویسم چند ساعت بعدش خالی می شم...اما چیزی هست در این بیان ...دوست دارم و باید که بیان کنم

Anonymous said...

عظیم الشان نه "عضیم الشان". البته اشاره ام به شخص خاصی نیست.