Friday, August 18, 2006

رنگ و آوا



نمی دونم کسی مثل من به این بازی همیشگی علاقه داشته یا نه؟
سال هاست سعی می کنم رنگ صدا ها رو در بیارم.مثلا صدای ویولون آلتوزرشکی یه
بعضی از سازهارنگ خالص رو به یاد نمی یارن ،یه رنگ ترکیبی بیشتر یاد آدم می یاد،مثل ساکسیفون
یه تمرین توی این درس دارم می نویسم که می شه گفت بازی ای با صدا و رنگ اه
نواری به اسم "آشنایی با سازهای ارکستر سمفونیک" هست،سر کلاس نوار رو گوش می دیم.حدس می زنم بچه ها غالبا با این سازها سر و کاری ندارن.بهشون خواهم گفت که این سازها رو با توصیفی که می شه نقاشی کنن و با صدایی که ازشون می شنون رنگ گذاری کنن
what's your idea?

7 comments:

Anonymous said...

I love this idea. I am sure there are some researches on this subject. If you find them, it won't be just an idea from your mind to your class, a beautiful sparkle of ingenuity. It will also be a more academic activity with a result at the end.

A few weeks ago, I was trying to associate my feelings of the day with colors. Eventually, I got to the point that I am not a certain color, or a combination of colors, or even a rainbow. I am like light, colors melting in each other and making a unity.

I wish I could read what you do and be a part of your group.

I have left you a message on the post titled Sharm.

Dobare and chandbare Salam.

Anonymous said...

سلام

من از وقتي مي نويسي تقريبا مرتب ميام اين جا. خيلي دوستت دارم و دلم براي همه وقت هايي كه با هم مي رفتيم جايي تنگ مي شه. ديروز يعني جمعه 27 مرداد حدود 5 عصر نزديك پارك وي ديدمت . من توي تاكسي بودم و نمي تونستم پياده شم ولي از همين يه ذره ديدنت هم كلي ذوق كردم. شاد و دل زنده باشي

یاسمن said...

مینو،مشتاق و مردد ام برای شروع این درس...کاش به دردشون بخوره

چیزی که در پست شرم نوشته بودی رو خونده ام و چند روزی یه که در حاشیه ذهن ام بهش فکر می کنم
مثل همیشه ممنون ام


غزاله،تو کدوم غزاله ای؟مرسی که می خونی و هستی

blog said...

چه قدر زندگی. گاهی از شادی ت و این همه انرژی که داری لبریز می شم.
کجایی!
ک.ا.ش

Anonymous said...

سلام
من عین این کار را سر کلاس انشا کرده ام. جواب می دهد . عالی!!!

blog said...

واست درستش کردم.

یاسمن said...

che khub!merci