Sunday, August 16, 2009

نقل قول از مقاله ای به ترجمه ی ساناز در سایت تبیان

من تنها سه چیز برای یاد دادن دارم

سادگی ، صبر، رحم

با سادگی در اعمال و افکار

تو به سرچشمه بودن بر می‌گردی

با صبوری با دوست و دشمن

تو با بودن همه چیز هماهنگ می‌شوی

و با رحیم بودن نسبت به خودت

با هر آن چیز در جهان ، آشتی می‌کنی

بعضی می‌گویند که تعلیم من بی معناست

دیگران آن را والا ولی بی فایده می‌دانند

اما برای آنان که به درون خود نگریسته اند

این بی معنایی ، معنایی کامل دارد

و برای آنها که به کارش گرفته اند

این والایی ریشه هایی بس عمیق دارد


3 comments:

Unknown said...

سلام
روزهای تلخی است
اونقدر که توان پرسیدن احوال آشناها را ندارم
همین که اثری از زنده بودن ظاهری ازشون بفهمم
راضی می شم.......
ببین چقدر سطح توقعاتم بالاست!

ساناز و بویی از ساناز
روزهای نسبتا امیدوار گذشته رو زنده می کند

فقط تلاش می کنم
که انرژی ها مو جمع کنم
بلکه یه کاری از دستم بر بیاد جز غصه خوردن

یاسمن said...

دیدن یک کامنت توی این صفحه منو به حالی مشابه اون خوکه توی دهکده ی حیوانات انداخت؟یادتونه؟همونی که هتل دار بود و هیچ مسافری نداشت؟

کلی از دیدن اسمت و حس کردنت خوش حال شدم

امیدوارم به خیر بگذره این روزها و این روزگار

pooneh Sabouri said...

same what somayye said and to dearest yasi,
although we met very shortly, but please my dear friend, do not give up hope and save your energy, I am trying and I know it is difficult, when I am here, reading all these dark news, but we are still alive and young and we want to build our country,
lets rock it