Saturday, January 02, 2010

جلسه ی دوم :داوینچی.دفتر



در باره ی داوینچی با بچه ها صحبت می کنم
این که آیا در توان طبیعت است که داوینچی دیگری بیافریند؟
از زندگی داوینچی حرف می زنم و بر روی دفتر یادداشت های این مرد تمرکز می کنم
نه هزار صفحه یادداشت ،متن و تصویر و نت از او باقی مانده است،در دفتر هایی بسیار ساده که همراه هر روزه ی او بوده اند

از بچه ها می خواهم که دفتر درست کنند.با خودم کاغذ کاهی آورده ام و از جلسه ی قبل از بچه ها خواسته ام که کمی کاغذ و مقوا همراه داشته باشند
دوست دارم تا پایان سال به دفتر داری خو بگیرند . بنویسند ،نقاشی کنند ،ردی از روز به جا بگذارند


7 comments:

Unknown said...

یاسی می خواستم بگم من دارم میخونما

سحر said...

این جمله ات رو از یکی از مطالب قبلی خیلی دوست داشتم.
"از نظم عجیبی رنج می بره"
رشته ام هنر نیست، معلم هم نیستم. شاید بتونم کمکی بکنم. به هر حال همه مطالبت رو می خونم و از توصیفاتت از کلاسهای درست لذت می برم. فضای خیلی جالبیه. ادامه بده.

موفق باشی

pouyantm said...

چرا در جلسه دوم قفل شده و ادامه ندارد.
کلاً چند جلسه است و در کل قرار است چه اتفاقی برای برای بچه ها بیفتد
عکس ها خیلی کمکه برای منتقل شدن نوشته به ادمی که در محیط نیست.

Ladan said...

Manam mikhoonam o fekr ham mikonam.man be Arash migam ke oonam bekhoone..inghadr ke oon daghdagheye amoozesh dare,hatman mitoone nazarate mofidi behet bede!

Safa said...

یاسی جون منم می خونم
اما بی گودر خیلی سخته
فقط گفتم بدونی
:)
مخلص

یاسمن said...

خیلی ممنون از همه تون
پویان جواب سوال تو یکی از مهمترین نکته های نوشتن طرح درس اه
یعنی اصلا هدف اصلی یه
ولی من چون وسواسی ام ،باز هم این قسمت رو به تعویق می اندازم و اجازه می دم به خودم که اول جلسه ها را روایت کنم
ممنون ازت
در ضمن یکی از علت های این تاخیر جدی ،ضبط کردن جلسه های سوم تا هفتم اه ،جلسه های تاریخ موسیقی کلاسیک

roozha said...

ياسي من هم منتظر قسمت هاي بعدي هستم.
تازه دلم براي خودت هم تنگه