Sunday, April 22, 2007

تیزر

در حاشیه کارگاهیم دوباره.امسال دو بار کارگاه داریم،از سال بعد به سمت دوم تغییر جهت می دیم
دو نفر از بچه ها اومده بودن پیش ام که ما فکر کردیم بهتره برای تبلیغ کارگاهمون تیزر تلویزیونی بدیم
کمی شوکه شدم.تیزر برای چی؟شما که این قدر بی پولین...حالا چند ثانیه هست؟گفتن هنوز که درست نشده اما زیر یک دقیقه است...گفتم:دقیقه؟؟اصلا فکرشونکنین..می دونین که برای هر ثانیه چقدر باید پول بدین؟گفتن بله در جریانیم...خلاصه شروع کردن به توجیه این که تبلیغ اصولا خوبه و این حرف ها.در آخر من کلافه گفتم:حالا می خواهین کی پخش بشه؟گفتن قبل از اخبارصبح و عصرو جوانان
دیگه شاکی شدم.گفتم:شما کی بزرگ می شین و ازین خیالات دست برمی دارین؟آخه قبل از اخبار،کی به شما جا می ده؟ طاقت اش تموم شد.گفت:ببینین ...آخه من دختر ضرغامی ام

8 comments:

Unknown said...

من یه سوالی دارم.
تو اگه ضرغامی بودی چنین کاری برای دخترت می کردی؟
اگر موافقی که نمی کردی وحالا ضرغامی این و نمی فهمه
چرا مدرسه باید رضایت بده؟
خیلی اه ها .
چون در عین حال اینکه مدرسه کاملاً منتفع از رضایت دادن اه،
رضایت نمی ده چون می خواد از یک کار غلط و یک فرهنگ غلط جلوگیری کنه.
آموزشی بزرگتر از این می تونه روی ضر غامی های آینده صورت بگیره؟

Anonymous said...

تو چی گفتی یلسی؟
ادامه داستان چی شد!!!؟
...
برامون بگو

یاسمن said...

من هیچی نگفتم.خندیدم و گفتم:ای بابا چرا یه دقیقه؟یه فیلم سینمایی بدین

Anonymous said...

حالا این دختر واقعا تیزهوشه یا صرفا دختر ضرغامیه؟

Anonymous said...

اون بدون نام بالایی من بیدم! دستم رفت رو انتر! پ

یاسمن said...

این سوال آخه یعنی چی؟

Anonymous said...

ببینم یعنی شما قبول کردین که تیزر پخش کنن ؟
به خاطر اینکه دختر رئیس خودی بود!!؟

Anonymous said...

معنیش کاملا روشنه! گویا شما تو دانشگاهتون نورچشمی هایی که بدون کنکور یا با ارفاق تشریف اوورده بودن دانشگاه نداشتین! منظورم این بود حالا واقعا بهش می خوره تیزهوش باشه یا با ارفاق تیزهوش شده!پ