Sunday, April 02, 2006

فردا،مدرسه

فردا دوباره مدرسه ام شروع می شه
این چند روزه هی فکر می کنم و هی به جایی نمی رسم.فردا دوباره می افتیم توی گردش پر شتاب هر روزه...چه کنم که هر روز لازم نباشه محکم بزنم توی سر خودم؟
راستی،حالا برای معلم شدن باید چه راه مشخصی رو در پیش بگیرم؟مگه راه مشخصی وجود داره؟
برای معلم حرفه و هنر بودن،بهتره بیشتر ویولن بزنم و نقاشی کنم؟یا این که بهتره بیشتر وقت ام به مطالعه شیوه های نوین آموزش بگذره؟(خواهش می کنم نگو که هر دو در کنار هم،که مجبورم دوباره بزنم توی سر خودم!سر پر و پیمون محکمی هم نیست.باور کن هر کدوم این ها به تنهایی یه عمر می خواد)...کدوم اش؟
اگه کمی زبان و کمی ورزش و کمی ادبیات و کمی آواز رو هم به این مجموعه چاشنی کنم چطوره؟
چیزی که هست می دونی چیه؟ در این سال تحصیلی تلاش کرده بودم پراکنده کاری نکنم ونتیجه اش ازین قرار بود

2 comments:

Anonymous said...

من فکر کنم مهم نیست که به طور مطلق چه کارهایی میکنی.مهم اینه که از گذشت هر روز حتی الامکان راضی باشی تا بتونی انتقال اطلاعات را همراه انتقال حسی خوب ادامه بدی.
اما ورزش را شدیدا توصیه میکنم.
عضو انجمن ترویج ورزش!!!!!

Anonymous said...

منم باهات کاملاً موافقم که امسال ظاهرا همه کار را با هم سخت قاطی کردیم. در ضمن واقعاً پست آتشینی بود.
فهمیدی باید روی چه چیزهایی تمرکز کنیم به من هم بگو.