Sunday, April 23, 2006

5 comments:

Anonymous said...

yasi een aksa ro eenja nazaar...zendaan bozorgi ke toosham mishe ghadde ie ghooti kebrit vaghti eena ro mibinam...nafasam band miaad...

یاسمن said...

الی،این عکسا برای همه هون "خاطره" است.وقتی با هم نیستیم،دیگه این صحنه رو فقط می شه توی دل یاد کرد

اما چه خاطره پر رنگ و آب ای یه

Laleh said...

ياسي جونم! كلي ذوق كردم از اين كه وبلاگت رو كشف كردم!!
خوب باش
لولو

Anonymous said...

یاسی جان سلام. لینک وبلاگت رو از وبلاگ لاله پیدا کردم که سال بالایی ما بود. من تو شریف صنایع خوندم و الان هم همونجا مدیریت می خونم. وقتی اینجا رو می خوندم همه اش دست و دلم می لرزید. چون تصویر اون مدرسه با شیروونی سبز و دبیرستان که زمان ما درهاش سبز بود از سرم بیرون نمی ره. این 5 سال همه اش با این کابوس که آخرش من برای مدرسه ام هیچ کاری نکردم سر کردم و چون قصدم اینه که برای ادامه تحصیل برم می دونم که وقت زیادی ندارم. یه مدت سال اول دانشگاه سر یکی از کلاسهای کارگاه علوم می رفتم(نمی دونم حلا هم هنوز اون جوری کلاس هست یا نه) اما از جو نا آشنای بچه ها و معلم ها سرخوردم. چند تا از دوستای نزدیکم (بهاره - سحر و پریسا) اگه بشناسی توی راهنمایی و دبیرستان درس می دن. اما چون تجربه شما جدیده و از ما پخته تر هم هستید ترجیح دادم با شما مشورت کنم. راستش مدت زیادیه که فکر می کنم می شه کلاسهای فوق برنامه جالبی برای بچه ها در زمینه علوم انسانی کاربردی مثل مدیریت گذاشت. و به طور خاص آموزش تفکر سیستمیک که الان توی مدرسه های اروپا و امریکا از دبستان آموزش داده می شه. می خواستم ببینم به نظر شما که در جو مدرسه هستید چه نظری دارید؟ خیلی خوشحال می شم که بتونم باهاتون بیشتر در این مورد صحبت کنم. ایمیل من هست : shora.m@gmail.com

Anonymous said...

Salaam Ilish ...

Alaan do rooze ke In Mard dast roo har chi gozashte, bargashte o t...esho dade! Az otoo begir ta chamedoon!!! Vali inja avaze hameye dardesara dar oomad. In Mard hal kard inja ro peyda kard. be lotfe Looloo.