Monday, November 20, 2006

عصبانی

هفته گذشته نظر خواهی کتبی و شفاهی انجام دادیم.نتایجش برام بسیار بسیار مفید بود،و حتی گاهی تکان دهنده
حالا می فهمم.با این که به تایید بچه ها نیازمندم و پر از انرژی ام می کنه،اما دلم به دنبال نقد هاشون می گرده.می ترسم جایی کم بگذارم و نفهمم.می ترسم حسی زیر پا له شده باشه و من متوجه نشده باشم
شاید بتونم بگم تکان دهنده ترین نقد رو از پر تب و تاب ترین دانش آموزم دریافت کردم.نوشت: می فهمم که زحمت می کشی.ولی خواهش می کنم اینقدر روی هنر غیرت نداشته باش.می دونم دوستش داری.اما وقتی عصبانی می شی فقط عصبانی هستی

4 comments:

Anonymous said...

دمش گرم! پ

پ.ن. مگه بچه ها نظرخواهی رو به صورت ناشناس پر نمی کنن که تو می دونی کی چی نوشته؟

چشمه said...

salam yassy:

migam in " priviouse posts" ro chejory faal kardy?

Anonymous said...

اممممم
من هم همین طوریم
چقدر زحمت داره قورت دادن عصبانیت!

Anonymous said...

تکان دهنده بود!