Wednesday, February 07, 2007

کویر

به کویر رسیده ایم
این فصل رو در ایران خواهیم گذراند!(جمله درسته؟)ایران شناسی همیشه برام بی نهایت هیجان انگیز بوده.انگار کشف هر چیزی در این سرزمین به شگفت ام وا می داره.مث یه اتفاق نا منتظر می مونه.همیشه نا منتظر
در کویریم
بچه ها بر حسب علاقه شون گروه بندی شده اند تا در مورد تاریخ،گیاهان،جانوران،جنس زمین،آسمان،ادبیات،صنایع دستی،معماری،موسیقی و عرفان در کویر تحقیق کنند
یک کتاب دست نویس و عکس و نقاشی می خواهیم درست کنیم...شور و شوقی دوباره درم جوونه زده که بیا و ببین
دو هفته است درباره کویر می خونم...دلم هوایی شده،دل بچه ها هم

7 comments:

Anonymous said...

jay sharmandegi ast ke hich vaght shab to kavir nabodam
va hich vaght kavir ra khob o amigh nashnakhtam
kash bache ha ra bebari kavir

Anonymous said...

تجربه شون رو کامل کن
اول بذار خوب بخونن و در موردش بشنون و بدونن
و بعد ببرشون
فرزانه راست میگه
اگه یکی بتونه این فرصتو یه بار بهشون بده
اون تویی
تحسینت می کنم
واعقا تحسینت می کنم

Anonymous said...

میدونی
نظرم عوض شد
چندان مطمئن نیستم که واعقا تحسینت می کنم یا نه!؟
وافعا تحسینت می کنم
واقعا

Anonymous said...

:)
بهشون یه قول نصفه نیمه داده ام،اگه حس کنم که درگیر کار شده اند،شاید ببرمشون مرنجاب،یا انارک
نمی دونم،خیلی زیادن...210 تا

Anonymous said...

210?
حضور این 210 مفهوم کویر و دریا را جنگل را عوض می کنه
خدا بهت بچه های بیشتر عطا کنه مادر(اسم کنترل جمعیت را شنیدی؟!!(

Anonymous said...

اسمشو شنیدم،ولی مدتهاست رنگشو ندیدم

Anonymous said...

برای من شناختن هر تیکه از این زمین کروی همین حس و داره ....
با جرات می تونم بگم دیوانه کننده است حالا می خواد ایران باشه یا هر جای دیگه
.فقط چقدرزیاده و چقدر پیچیده
یکی نیست بگه آخه فکر این مخ ما رو نکردن که تاب نمی آره